Minnakelifim03 bana doktorum şu şekilde söylemişti..ağır kaldırmak, bitki çaylarından tüketmek vs gibi düşük yaptığına inanılan şeylere inanma.bir bebek eğer saglikliysa ne yaparsan yap bitki çayı da içsen ağır da kaldirrsan düşmez.ama sağlıksız bir bebek hiç bişey yapmasan bile düşer dedi.kafana bu şekilde takma demişti.yukariya uzanmak içinde aynı şeyi dedi.