Romantikkedi Kızlar yarın sezeryan olcam sizce önce mi sonra mı makyaj yapmalıyım acayip süslenmeyi seviyorum da 😂🌺😇
Deniz59 Romantikkedi valla ben makyajla girdim çıktığım zaman hortlak gibiydim o an baygın gibiydim yanımada boşuna makyaj götürdüm 😂
gizzzy35 Romantikkedi Valla ben Allah kısmet ederse o günleri yapacağım. Ama yani öyle abartı birşey değil. Hafif cildimi kapatırım ve göz altlarımı, Waterproof bir maskara bu kadar 😌
Aryaablaoldu Romantikkedi sabah 6 da kalkıp saçımı makyajımı yaptim iyi ki öyle yapmışım 😀 spinal oldu benimki piremsesler gibi girdim çıktım spinalse yap genelse arkadaşın dediği gibi hortlak gibi olabilirsin 😀😀
Zehraaaaaaaaaaa Romantikkedi ay bende cok seviyorum da doktor izin verir mi bilmiyorum ama çaktırmadan az bişey yapayım diyorum😂😂
Deniz59 Nasaearth ama öyle kız bi fotoğrafım var gözüm o baygınlıktan çocuğu görmüyordu malesef öyle güzel fotoğrafım yok hastanede
Romantikkedi MihrimahVeAnnesiii ya ben hep enerjisizdim hamileliğim boyunca bari hamileliğimin sonunda azcık süsleneyim belki güzel çıkarım fotolarda 🤣🤣
Aryaablaoldu Romantikkedi ay yap yap bide kızımı getirip yanimda fotoğrafimizi cekmislerdi güzel hatıra olur kendini de daha iyi hissedersin 😀
MihrimahVeAnnesiii Romantikkedi Yaa zaten bir meleği kucaklayacağınız için sizden güzeli olamaz o an 🥰
Romantikkedi Aryaablaoldu ay evet ya kendimi hep çirkin hissediyorum zaten makyaj yapınca bana bi özgüven geliyo yüzüm gözüm şiş inan zaten 🤣🤣🤣
Aryaablaoldu Romantikkedi Hamilelikten öyle hissediyosun bence bi kadının en güzel dönemlerinden biri hamilelik 🥰