Deletedmom2265 Mnvrrrrr Kahve diye can veriyorum 🤤 1 fıncanlık Türk kahvesine 2 bazen 3 fincan su koyuyorum kahve çok seyreliyor ama nefsimi bastırıyorum 🙈 Gebe kalmadan önce de Americano Espresso çok içerdim sert kahve severim 🤤🤤
Glstannny Mnvrrrrr kafein demir eksikliği yaptığı için pek önerilmiyor ben de çok severim ama 5.ayim bitti 2 yada 3 günde bir tane içtim
Mnvrrrrr Deletedmom2265 bende sert severim ama ögrendigim andan beri içmiyorum ama dün bi içiyim dedim tiksinmişim sanki 1 fincanı bitiremedim
mlssrn Günde 3 tane türk kahvesi içen ben tiksindim türk kahvesinden🥲🥲 filtre kahve demliyorum bir kere günde bir fincan o yetiyor 🥲
mlssrn Mnvrrrrr evet maalesef öyle ama küçük fincanla içiyorum..az kahve ve biraz fazla su koyuyorm makinaya o şekilde demleniyor öyle içiyorum 🥲
Kubrailkan Hiç aramadım 4 -5 ay boyunca komşuma gitmistim yaptı orda içtim özlediğimi farkettim ama olmasa da olurmuş 🙊🙊😬😅
Mnvrrrrr Kubrailkan bende ilk zamanlar çok istiyordu canım ama şimdi annelik duygusundanmıdır bilmiyorum içmiyorum ama bugün canım istedi bi sizlere sorayim dedim 😊