boymomyz Deletedmom7373700 bende öyleyim canım bugin günüm olmadım testtede çıkmadı kürtaj sonrası 2. Reglim olması gerek belki gecikiyor olablrm bakalım nasip kısmet ❤️
Deletedmom7373700 boymomyz bende adet günümün gelmesini bekliyorum inşallah olmaz bu ay umarım güzel haberler alırız ikimizde bize de nasip olsun annelik 💙🙏🏻
boymomyz Deletedmom7373700 inşallah kuzum inşallah 🤲🏻 Test negatif çıktı bu ay pek inancım yok denedik 2 günde bir oldu zaten yeni evliyiz uzun süre beraberlik olmama gibi biseyimizde olmuyorda bakalım hayırlısı 2 gün gecti belki kürtajdan dolayıdır benim gecikmem . İnşallah bu ay senin tutmuştur 🥰🤲🏻
Mouradi boymomyz Adetlerin düzenli mi canım ? Rabbim kısa zamanda nasip etsin canım bu ay negatif olsada gelen ay hamilelik olsun İnşaAllah 🥰🌸
boymomyz Mouradi Düzenli kuzum ama 11 aralıkta kürtaj oldum yine 28. Gün adetim olmuştu . Hala olmadım gecikme olması normalmiş 3 ay . Hayırlısı bakalım diğer ay ovulasyon testi almayı düşünüyorum yumurtlama günümü bilmiyorum 😅
01_08 Arkadaşlar erken hamilelik testini nasıl yapıyoruz. Belirti falan olunca mi yaptiniz siz yada ne zaman yapılması gerekiyor acaba 😊
Deletedmom7373700 01_08 bende karar veremedim yapıp yapmama konusunda doktorum 1 ve 3 şubatta yumurta çatlamış gebelik olabilir demişti bir kaç gün geçti üzerinden adetime 8 gün var acaba şimdi yapsam sonuç alır mıyım beni dr aydınlatın lütfen 🥲
01_08 Deletedmom7373700 işte belirti olmasını mı bekliyorsunuz yoksa kendi kafamiza göre mi yapıyoruz testi 😊
Mouradi boymomyz Belki adetin düzensiz oldu bu ay o yüzden yumurtlamanda karıştı canım İnşaAllah kısa zamanda bebiş haberini bekliyorum 🥰
Deletedmom7373700 boymomyz daha yeni evliymişsiniz umudunu kaybetme tadını Çıkarın inşallah hepimize nasip olur 🥰🙏🏻
Deletedmom7373700 boymomyz benim de testim negatif çıktı 😔🥲 dayanamadım yaptım bu gün ama maalesef. Adetime 8 gün var gerçi ama sanırım bu ayda hamile değilim
boymomyz Mouradi inşallah kuzum 🥰 2 günde birde denedik aslında ara hiç vermedik mağlum 3,5 aylık evliyim 🤭😅 Kürtajdan dediğin gibi yumurtlama düzensizdir belkide rahmim hala düzelmemiştir kabul etmemiştir bebeği nasip kısmet bakalım ❤️
boymomyz Fidan97 yapma ya sağlık olsun kuzum o zaman denemelere devam 🥰 nasibimizde ne zamansa ozmn olcak 😘 3 gün gecti 1. Gün negatif çıktı bidahada yapmadım yarında olmazsam yapcam ama olduğuma asla inanmıyorum bende
boymomyz Deletedmom7373700 hiç belli olmaz kuzum ben 2 kez yaptım çıkmadı halada olmadım 3. Günüme giriyorum ağrı girdi bugün dışardaydık oldum die eve geldik akıntı gelmiş 🙄 idrarda koku flnda yoktu hamileyim deyim test yapıyım ama olsa anlardım ama senin daha varmış az sabret belki vardır kuzum 😍
Deletedmom7373700 boymomyz akıntı bende de olmaya başladı bir kaç gündür çok yorgun hissediyorum kendimi de sürekli uykum var midem de çok böyle hafif hafif bulanıyor gibi bide sürekli açlık hissediyorum ama psikolojikte olabilir 🥲 sabırsızlıkla bekliyorum inşallah seninde olmustur güzel haberlerini bekliyorum 🥰🙏🏻
Nhlyldz__123 boymomyz bende senin gıbıyım canım adete 1 gün kala negatıf çıktı 3 gün gectı benım de bugün yaptım yine negatıf haftaya kadar beklıycem artık
Mouradi boymomyz En iyisi işte yeni evlisin streside çıkar olucak İnşaAllah :) Hem kürtaj olduktan sonra kısa sürede hamile kalanlarda az değil. esas hamile kalmışsın canım kısa sürede kötü sonuçlansa da tabii kötü düşünme sağlıksızmış ki rahmin kabul etmemiş öyle düşün :( Rabbim tekrar nasip etsin canım ❤️
boymomyz Deletedmom7373700 kuzum sende vardır inşallah 🤲🏻❤️ Belirtilerin bebiş belirtisi insallah psikolojik değildir. Bende olmadığı bence kesin 😅 daha 2 ay önce hamileydim ya belirtileri biliyorum bi idrar kokusu veya koku hassasiyetim olsa direk hamileyim derim bugünki testimde negatif 😏 maydonız suyu yapcam büyük ihtimal
boymomyz Nhlyldz__123 benimde aynı kuzum bugün yaptım yine negatif . Diğer ay kürtajdan sonra 28. Günde olmuştum bu ay gecikme yaşayacağımı tahmin ediyordum hamile olsak anlardık diye düşünüyorum cünkü idrar kokar baş dönmesi felan yaşarız koku hassasiyetimiz göğüslerde dolgunluk olurdu 🤦🏻♀️ Geç döllenme olabilir . Hastaneye gtsek randevu haftaya verir nasıl dayancaz bilmiyorum kasığım ağrıyor
Nhlyldz__123 boymomyz ya benım de canım aynı adet olucakmısım gibi belim agrıyor kasıklarım falan agrıyor ama negatif mide bulantım sa oluyor benım anlamadım ya geç döllenme de anca haftaya doktora gıdip kan tahlılınde varsa ogrenırız belırsızlık de can sıkıyor ama sabretmeliyiz napalım