22_FN narlinco merhaba canım benimki sanki bugünde pozitif prolaktin yüksek oluncada sanki pozitif gösteriyo acaba yüksekmi ☹️ https://resm.im/album/GtVZtBJ
denizmanzarasi 22_FN canım acaba bende de mi pko var benim de böyle çıkıyor yarın regli günüm ve adet olacağım tüm belirtiler var çünkü gebelikte negatif
narlinco 22_FN merhaba, inan bilemiyorum. Benim yaptığım testte çok çok daha kırmızıydı ovülasyon. İstersen bir de erken gebelik testi yap.