22_FN Ben reglimin üzerine 9. Gün yumurtladım değerlendirdik. Üzerinden vakit geçti diğer reglime 5 gün vardı bir kez daha ovülasyon yapiyim dedim bi baktım ki cart kırmızı iki çizgi😲 bi yerde okumuştum ovülasyon testi regliye doğru hamileysen pozitif gösteriyormuş diye. Ki gerçektende öyleymiş ortalama 12 günlük hamileydim☺️ böyle öğrenmiş oldum. Ama gebelik testi varla yok arası bi çizgi ile belirginlik vermişti. erken gebelik testi ile bakmanızı öneririm. Gönlünüze göresi olsun🙏🏻