Kızım 2,5 yaşında hamilelik bu muymuş demiştim. İnanilmaz rahat, aktif-bulanti agri vs olmayan bi hamilelik gecirmistim. Haftanin 6 günü 9-6 calisiyordum üstelik. Simdi 21 haftalik hamileyim test bile yapmadan önce başladı bulantılarim. Eklem agrilarim simdiden var haftanin 3 gunu calisiyorum hemen gelip uyuyorum.24 saatin 20 saati uyusam yine dinlenmiş olmuyorum. Cinsiyeti ögrenmeden once herkes cinsiyet farkli olunca belirtiler de farkli olur kesin erkek demislerdi. 12. Haftada dr kesin degil ama erkeğe benziyor demisti. 19. Haftada kesin kız olduğunu öğrendik. Yani sanırım belirtiyle çokta bir alakası yok cinsiyetin. Allah gönlünüze göre versin.