Dilaraa1 valla ben bole okulu bıraktım ısvıcreye tasındım geldım dil yok arkadas yok sureklı telefona gırdım pupg oynadım sabah 12 de uyurdum gece 8 de uyanırdım 47 kıloya dustum kanım bitti vs bı bakrım sureklı ölümü dusunuom sabaha kdr oturuom ölcm dıe sabah aydınlık olunca uyuyom boyle bı pısıkolojıye gırdım sonra evlendım azda olsa esım yanımda uyudugu ıcın unutum bu ölüm seyını ama oluodu arada hamıle kaldım allaha sukur bebegım bana cok ıyı geldı ölüm fln duusnmedım hastakık dusunmedım ama suan dogum yaklastıkcs ve haftam buyuk oldukca agrım sızım oldukta nefes darlıgı fln yıne dusunuom ya dogumda bısı olursa cocuguma kım annelık etck esım dırek evlenırmı kızıma bakarmı sacma sapan dusuncelere gırıom😖