fs2015 bende öyle hamile kaldim hatta biraz daha fazla olabilir hep 2. Cocugu erteliyodum o yüzden süpriz oldu bize. Hamileligin baslarinda corona oldum kilo verdim su an 38+0 oldum 4 kilo almisim toplamda. Seker falan cikmadi saglik sorunum yok sükür ama cok asiri zorlaniyorum bide 3.5 yasinda kizim var kendimi agir vasita gibi hissediyorum gercekten zor oluyo hareket etmek bel kalca bacaklara biniyo kilo. Fazla kilo almamaya bak ama yinede hamileligin tadini cikar bisey olmuyo Allahin izni ile. Her 2 hamilelikte kiloluydum birinci cok rahat gecti bunda zorlandim kücük kizim oldugi icin sanirim