maviananas fs2015 bir diyetisyene gidin istersiniz hamilelere uygun diyet programı yazıyorlar sağlıklı bir şekilde kilo vermiş olursunuz
Perayl fs2015 ilk 3 ay kilo vermek serbest ve mumkun diyetisyen ile korkmayin dr unuz izin verdigi surece duzenli yuruyus yapin
melekmommm fs2015 planlı gebelik miydi bende 80 kiloyum zayıflamak istiyorum dört senedir henüz gebelik oluşmadı 🤦🏻♀️
Nihal-7 fs2015 kesinlikle diyetisyene gidin ilk 3 ay kilo verirsiniz ondan sonrada sadece bebeğe kilo aldıran beslenme listesi ile ilerler verdiğiniz kiloyu anca alırsınız bir sorun olmaz Allah’ın izniyle 🌼
benimmdunyamm fs2015 111 kiloyla hamile kaldım diyetisyene gidiyorum şuan 8+6 hamileyim 106 kiloya düştüm bulantiydi diyetti derken
fs2015 benimmdunyamm iste bende ondan korkuyorum bende de çıkar diye düşünüyorum çok zor bir süreç Allah yardımcımız olsun canım 🤲 yeni mi öğrendin sende
Mihriballim O kiloda hamile kalmadım ama az değil yani bende 95 le hamile kaldım şuan 27+4 oldum 107 kiloyum boyumda uzun olduğu için çok belli değil ama rahatsız ediyor insanı diyetisyene mutlaka gidin çok faydası olur
Sessizlik__41 fs2015 cnm bende 95 100 kilo arası gebe kaldım ilk gebeligimde 120 kiloydum takma kafana doğumdan sonra hepsi gidiyor bende öyle olmuştu 135 le doğuma girdim 4 ay sonra 80 inmistim
Edagg Sessizlik__41 beni bile motive ettiniz valla sağolun 125 ile hamile kaldim 34 haftaliğim 4 kg aldim sadece inş veririm ☺️
fs2015 Sessizlik__41 inşallah sağlıkla geçer de çevre faktörü çok etkiliyor aslında benimde 2.gebeligim ama milletin dili malum🙄
Sessizlik__41 Edagg verirsiniz merak etmeyin doğumdan sonra vermesi çok kolaylaşıyor ayrıca çok az kilo almışsınız ben 15 kilo almıştım ve şeker hastasıyım kilo vermek kolay olmuyor bende