tgba-17 hangi değer hiç bilmiyorum ki ama kanda pıhtılaşma görüldü dedi. Hatta benimle birlikte 22 haftalık bir gebe daha vardı yatmayı kabul etmedi ben kabul ettim ne yapayım. Zaten o oksapar iğne ne kadar kötü bir şey miş Rabbim gebeliği boyunca kullananlara yardım etsin. Çok fena yakıyor onu evde hayatta yapamazdım. Bi de nst ye de bağlıyorlar ara ara gözetimde olmak benim için iyi oldu