esn46kyy Aylar doktoruna danışmadan prilam başlama canım Bende 1 ay kullandım çok iyi geliyo gerçekten
Azra_Mom Aylar prilam en masum bulantı ilacı en hafifi yinede içiniz rahat etmesi açısından sorabilirsiniz doktorunuza 22+4 hala kullanıyorum o haftalardan beri önemli detay gece yatmadan 2 alınınca fayda ediyor zaten doktor yada eczane bilgi verir sorarsanız
Zeyakgun Sağlık ocağında yazdırdım doktorun doğru tanı koyup yazmasına dikkat edin yazılırsa 25 yazilmazsa 90 tl
Eclina Aylar Normaldede duserdide o fiyata almıştım ben sanırım o gün bişey olmuştu galiba hatirlamiyorumda ama o fiyata aldım yani eminim hatta bir hap daha vardı onada 100 TL diyodu eczacı
Ozlem3461 Bende yeni basladım 1 haftadır memnunum yani tabi ginede kızartma ve baharatlı yemeye korkuyorum ayva yeşil elma limonlu su bunları tavsiye ediorum bende 8. Haftadaym hala gecmedı ama ilaç etkili