Aylar Arkadaşlar 6+4 haftalık hamileyim midem sürekli bulanıyor tuzlu çubuktan başka önerebilecğiniz bişey var mı ve tüp bebek iğne ve ilaçları kullanıyorum prilamdr kullansam sıkıntı olur mu
Gzmmmmmm11 Aylar prilam ben 4 ay boyunca kullandım hiç bir sıkıntı olmadı ama siz yinede doktorunuza sormadan kullanmayın
Eclina Aylar O öneriler çok bir işe yaramıyor bnde yaramadi anlık kesti sadece geri gel. Geldi bnde artık prilam kullanmıştım o kesmişti çok şükür
Gaer25 Aylar bebek tutunmuş artık herkesle aynı şeyi yaşıyorsunuz bence tüp bebek olması bişeyi değiştirmez diye düşündüm. İlacı yazdırırsanız fiyat düşüyor evet.
Sureyya_45 Kız kardeşim de hamile ve sürekli bulantılari oluyo doktor prilam önerdi ona iyi geliyormuş
Zynpcbi Aylar yazdırmadan 89 tl sağlık ocağı karşılamıyor kadın doğum doktorunuza mutlaka yazdırın iyi gelecektir inşallah
mk1212 Aylar yazdırın fiyatı 40 lira falan düşüyor. Dört ay kullandım ben de çok etkisini gördüm gece ikişer içiyordum.gündüz baya uyku yapıyor 4 mg zaten ama doktorunuza danışmadan içmeyin tabi
ipekveannesi Aylar Ben en son 2 kutusunu 34 liraya aldım çok pahalı değil. Doktora yazdırın sigorta karşılıyor. Gerçekten bulantıya iyi geliyor. Ben onunla atlattım o dönemleri 🌼
esn46kyy Aylar doktoruna danışmadan prilam başlama canım Bende 1 ay kullandım çok iyi geliyo gerçekten
Zynpcbi Aylar yok malesef karşılamıyor ben yazdırmıştım normal aldım karşılamıyor dediler doktorunuza mutlaka yazdırın