zamloss123 bana da hep yok soluna yat yok düz yat çikolata ye onu bunu yap hissedersin dediler asla hiç birinde hissetmedim şuan 22+5 hala öyle aman aman hissetmiyorum. Ne zaman ultrasona girsem uyuyo fındık zorla mı 😄 şuan bile bazen hissediyorum aşırı bi hissetmek yok oda canı isterse hanımefendinin özellikle geceleri coşuyo oda yeni yeni. Üşengeç kız her bebek farklı bende çok korkardım hep hissedersin mutlaka hisset hisset dediler asla hissetmedim kaç kez acile gittim hiç birinde çok şükür bişey yoktu. Bebekle alakalı bence gönlünü ferah tut bu haftalarda böyle hissetmemeyi çok normal görüyolar ilk gebelikse hele ben bazen 2-3 gün hiç hissetmiyorum karnımda yumuşacık oluyo sanki bebek yokmuş gibi kafayı yiyorum tutuyorum kendimi sonra ben burdayım diyo 🤓 bu kadar uzun yazmamamın sebebi beni de çok korkkuttular sürekli acile gittim hepsindede iyiydi minik. Birazda bebisin keyfine bağlı ben kendimce ilerleyen haftalarda hareket düzenliliği istediklerinde hissetmezsem korkucam çünkü şuan bile dediğim gibi 2-3 gün hissetmediğim oluyo. Yine siz de kendinizi analiz edin herkesde aynı olucak diye bişey yok daha küçükken daha çok hissediyodum bende bugün hiç hissetmedim mesela ama biraz önce sinyal verdi :) yine de gönlünüz nasıl rahat ediyosa öyle yapın sadece bende tecrübe ettim ve insan gerçekten korkuyo allah korusun. Ama sürekli olduğu için alıştım 😚