Saliha03 Nazelifff Kesinlikle hareketlerinide kontrol et ama kendini riske atma hiç bir şekilde bebeği kendini kontrol et
Merrrry Nazelifff yok kuzum hafiften sanki adet gibi sancı var ama bu bugüne has değil 1 2 haftadır var, nişan da durdu sanki, oğluşumda da hareket var sıkıntı yok, sen nasılsın
Merrrry Nazelifff ıkınma hissi gelirse git dediler bana bi kaç kişi sende ona dikkat et bende yok şimdilik
Nazelifff Merrrry senin ilk gebelik mi canım karnım sertleşiyor kasılma oluyor heralde bide iğne batması tarzında ağrılar oluyor
Merrrry Nazelifff Yok benim bu ikinci de ilkinde direk suyum gelmişti anlamak kolaydı, bu farklı, benim göbeğim 1 haftayı gecgindir taş gibi sert
Merrrry Nazelifff Yok gece sanki hareketleri azaldı gibi ama şimdi iyi 🤲 adet ağrısı gibi belim ağrıyo göbek taş zaten bi süredir ekstra gelişme yok bende 36+2 olduk bugün
Nazelifff Merrrry biraz daha beklesin senin bebiş benimde adet ağrısı gibi ağrılar gidip geliyor çarşamba günü kontrol var 39+0 olacaz o gün
Nazelifff Merrrry ay maşallah Allah analı babalı büyütsün inşallah 🧿👼🏻❤️🤲🏻 Çok sevindim canım Hayır vajinama iğne batması tarzı ağrılar oluyor sonra hafif hafif kadık ve bel ağrısı yaşıyorum beklemedeyim henüz nasıl geçti doğum ?
Merrrry Nazelifff Normal doğum oldu gece beni uyutmayan bel ağrısı vardı bacaklarıma da vurdu fena vurdu dayanamadım doktora gittim 4 cm açılması olmuş akşam saatlerinde de oldu meleğim 😇 nişan geldi mi dediler bende evet dedim sadece.. sağol kuzum daha iyisi daha kolayı sana benim sancı kısmı yordu seni yormaz inşallah hiç 🥰