NurseL72 Nazgul-2022 Amin Allah razı inşallah Yani sancılar başlayınca açılma da başlıyor 10 cm olunca ıkınma hissi gelince doktor ıkınmanı istiyor
NurseL72 Taha100111 Acı eşiğinize bağlı bazılarına göre adet sancısı gibi geçiyor bazılarına göre ise daha zor sanırım ne kadar iyi düşünürsek o kadar güzel geçiyor
Husneeeeee NurseL72 hayırlı uğurlu olsun darısı bizlere olsun inşallah 40+3 olduk düzensiz sancılar var kaç gündür bekliyorum 2nci gebelik