NurseL72 Normal doğum oldu tam 40+2 de geldi miniğim çok şükür öğlen sancım geldi saat 7 gibi kucağıma aldım Size tavsiyem sancınız başlayınca sıcak su torbası mutlaka yanınızda bulundurun ilaç gibi geldi bana
Alshdksb NurseL72 ay maşallah ya rabbim bizede nasip etsin inşallah ben de normal doğum istiyorum ilk gebeliğim tavsiyen neler olabilir 😊
burakveannesi NurseL72 40+2 yim gelen giden yok sancım başlasın istiyorum sizin bir andamı oldu hiç belirti yok bende bebek aşşagıda bile değil
NurseL72 cikilob amin Allah razı olsun Allah sizede kolaylık versin Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰
NurseL72 Alshdksb Allah razı olsun olsun Bol bol egzersiz yürüyüş bide en önemlisi serin kanlı olmak sancı gelince nefeslerle karşılamak çok önemli 😊
NurseL72 Ayseacibuca Dakika tuttum ağrılar gittikçe daha kısa sürede gelmeye başladı ve gittikçe şiddetleniyordu
Taha100111 NurseL72 normal doğum cokmu ağrılı acaba bende normal istyrm ama açısına dayanamam diye korkuyorum
NurseL72 burakveannesi Bir anda oldu evet sabah böyle karnımın alt kısmı ağrıyordu öğlene doğru şiddetlenmeye başladı nişanım geldi sonra da belime doğru yayılmaya başladı sancılar sizde stres yapmayın inşallah bir an önce başlar doğumunuz sağlıkla 🥰
NurseL72 Taha100111 Yok çok şükür Çok güzel geçti tabiki sancılı ama nefes egzersizleri ile çok kolay geçiyor korkutmayın kendinizi 🥰
Morprenses NurseL72 sıcak su torbasını neremize tutmamız gerekiyo Hayırlı olsun 🌸🌸 darısı bizlere 🙏🏼😄
Nazgul-2022 NurseL72 Allah analı babalı büyütsün darısı başımıza. Normal doğum da. Doğum öncesimi vajina açılıyor. Yoksa doğum başladığında mı
NurseL72 Nazgul-2022 Amin Allah razı inşallah Yani sancılar başlayınca açılma da başlıyor 10 cm olunca ıkınma hissi gelince doktor ıkınmanı istiyor
NurseL72 Taha100111 Acı eşiğinize bağlı bazılarına göre adet sancısı gibi geçiyor bazılarına göre ise daha zor sanırım ne kadar iyi düşünürsek o kadar güzel geçiyor