ayisigi3 var gibi duruyo. Keşke adeti bekleseydin. Bende eylülde erken test yaptım böyle çıktı. Kan verdim 58 çıktı 2 gün sonra 28 çıktı. Sonra daha vermedim. Evde tekrar test yaptım çıkmadı 1 hafta sonra adet oldum. Kimyasal gebelikmiş. O yüzden bu ay bekliyorum bugün adet olmam lazım. Yarında olmazsam salı günü test yapıcam