Ezoo35 Beden olarak büyük aldım. Normal çamaşırlarım göbeğimi sıkıyor 13 haftalık olmama rağmen ve karnıma ağrı sokmuştu bende %100 pamuklu büyük beden aldım mis gibi oldu
busepoyraz @Sanempolatt hamileler için olanlardan almak zorunda değilsin bu babaannelerin ananelerin giydiği geniş geniş kilotlar var onlar rahat oluyor hem doğumdan sonra da sezeryanda olsan rahat edersin normal doğursanda ben öyle yaptım
Muhasebeciana Sanempolatt ben tum hamileligim boyunca kendi ic camasirlarimi giydim hic rahatsiz etmedi beni ama dogumdan sonra hamile kilodu aldim giydim cunku sezeryan yaptim canimi cok yakiyordu ve o hamile kilotlariyla asiri rahat ettim 10 ay kullandim hatta😃