Defnemmmmmm illa özelde yaptırmana gerek yok 1 gün önceden devlette yaptr sonucunu göster yeterli, planlı sezaryen ztn seninki. Bende öyle yapacağım, yanımda kalacak kişi içinde test istiyolar kim kalıcaksa artık o da 1 gün önceden test yaptırıp sonucu vericez