inci_bebek06 bu haftalarda genelde eksiklerin tamamlanması iyi olur. Kimse yardım etmeyecekse yavas yavas günlere yayılarak temizlik yapılır. Şuan bebiş doğsa sorun olmaz ama daha cok minik ve kalabildiği kadar kalmalı bu yüzden şuan doğumu düşünmeyin. 37 den itibaren perine masajı, plates, yürüyüş başlarsınız hatta yürümek şimdi bile iyi gelebilir. Sonra çatı muayenesi olur. Ve mutlu son 😍