Melekim1993 evet 2 kez ameliyat olduk biz. Asla hacettepede Figen hocaya yaptırmayın. Mahvetti bizi. Bizim damak açıklığımız çok küçüktü sadece yumuşak damaktı oğlumun Kİ ve suan sert damağa da açıklık bıraktı 3. Ameliyatı bekliyoruz. Ama psikoloji açısından yaptırmıyoruz suan. 2 ameliyat sonrası açıklık yine baya küçüldü bi engel teşkil etmez dendi beklemeyi tercih ettik. Wp grupları var bi çok anne var orda o gruplara dahil edebilirim sizi isterseniz. Bilgi almış süreci öğrenmiş olursunuz