Asya06066 Kadın doğum hakkındaki doktorlar veya hastane ilgi alaka hakkında bilgisi olan varmı arkadaşlar ?
delibombom Asya06066 şehir hastanesinde doğum yaptım. Riskli gebeliğe gidiyordum, doktorlar gerçekten çok ilgiliydi. Doğum içinde gerçekten özel hastane konforundaydı, çok memnun kaldım ben.
gulnurkrms Asya06066 28 haftalıgim ilk günden beri oraya gidiyorum kiminden memnun kiminden değilim işlerini çok hızlı hallediyorlar bebek hakkında sen sormadikca konuşmuyorlar seninle öyle çokta iyi değil mecburiyetten gidiyoruz
Anne1010 Şehir hastanesinin odaları tek kişilik doktorları çok ilgili hemşireler taburcu olana kadar sizinle iletişim halinde diye duydum kuzenim orda doğum yaptı kız kardeşim de oraya gidiyo şuan doktorundan ilgisinden çok memnun.
goldumsu Nehir-Poyraz Yeliz Çolakoğlu on numara diyorlar ama tabi gitmedim hiç. Erkek doktorlarda aşırı bi yoğunluk var ilgileri çok düşüyor o yüzden bide popülerlik artınca, talep artınca diğerlerine 50 hasta gidiyorsa ona 200 gidiyor haklı olarak 10 saniye bakıp geçiyorlar
Nehir-Poyraz goldumsu bende birisini deneyim diyorum ama erkek doktor tercihim değil rahat konuşamıyorum onlarla bayanlar daha ilgili geliyo banada
Emine_eymen goldumsu şimdi randevu aldım dediğiniz doktordan üçlü tarama yaptırmıştım daha çıkamadı sonucu hem onu göstercem hem muayene olcam bakalım bide ben deneyim bakalım inş güzeldir dediğiniz gibi
Buseelii delibombom merhaba bende riskli bölümdeyim doğuma kendi doktorunuz mu girdi perinatog yada normal kadin dogum uzmanı mi
Ceylankosova delibombom bende arada bir oraya gidiyorum bikac aftadir kontrolume gidemiyorum cuma gunu 12. Haftama giriyorum onceki gebeligim erken dogum ile bebegimi kaybettim servikal yetmezlik sebebiyle serklaj yapilmasi lazim riskli gebelik bolumunde bakarlar sanirim yoksa oraya yonlendirirler mi suan progestan ve kan sulandirici ignede kullaniyorum.
delibombom Buseelii sancım başladığı zaman kadın doğum acile gittim. Doğum katına aldılar. Orada hangi doktor denk geldiyse o girdi doğumuma. Ama benim riskim doğumu etkileyecek birşey değildi
Melekim1993 Nehir-Poyraz benim bebeğimde dudak ve damak yarığı görüldü 29 haftalık hamileyim ve iki hafta önce kanamam oldu bidkk baktı tek herşeyi normal dedi ki bendemesem görmiycek kanamam oldu diyorum cevap bile vermedi doktor beni riskli gebeliğe yönlendirdiler ordada bebek dawn sendromu olabilir dedi amniyon sıvısı alcaz dedi bebekte bi sıkıntı çıkarsa gebeliğini sonlandırabiliriz dedi ya dawn sendromu olsa bile ultrasyonda illaki görülür görülmese bile bukadar kolaymı 7 aylık bebeği sonlandırmak
Nehir-Poyraz Melekim1993 yaaaa anladım canım sanada üzüldüm inşallah sağlıkla kucağına alırsın doktor önemli benim üç kimyasal bir kürtajım var bende iyi bi yere denk gelmek istiyorum kendiminfe kronik hastalıklarım var o yüzden tedirgin oluyorum
Edizbeyinannesi Melekim1993 benim oğlum da damak yarıklı dogdu. İçerde olduğu için doğum anına kadar bilmiyorduk. Doğumda öğrendim. Şimdiden geçmiş olsun
Edizbeyinannesi Melekim1993 bebeğiniz için doktor olarak yine araştırırsınız tabi ama. Kesinlikle Samsun’da Lütfi Eroglu diye bi doktor var onu tercih edin
Melekim1993 Doğum yapcağım hastanede plastik cerrahı ve çocuk cerrahı olması şart bebeğin beslenmesi için 3 saatlik yoldan gidiyorum o hastaneye
Melekim1993 Nehir-Poyraz rabbim bütün annelerime yardım etsin inşallah yawrularımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Melekim1993 Nehir-Poyraz tanıdıklarım ve çevremdeki herkez hacettepe hastanesi çok iyi diyolar bende araştırmadan şehir hastanesine aldım randvuyu necati beye gittim ve iyi dediler ama beklediğim gibi iyi deildi siz yinede çok iyş araştırın çok zor rabbim yardım etsin inşallah sizede çok geçmiş olsun rabbim denk getirsin
Meleq Doğum ve servis hakkında bilgim yok henüz çok küçüğüz ama kontrollere yeliz çolakoğluna gidiyorum ilgisi iletişimi ve uzmanlığından çok memnunum 1 kez de ümit yasemin serte gittim o da çok iyiydi ama favorim Yeliz çolakoğlu..
Edizbeyinannesi Melekim1993 evet 2 kez ameliyat olduk biz. Asla hacettepede Figen hocaya yaptırmayın. Mahvetti bizi. Bizim damak açıklığımız çok küçüktü sadece yumuşak damaktı oğlumun Kİ ve suan sert damağa da açıklık bıraktı 3. Ameliyatı bekliyoruz. Ama psikoloji açısından yaptırmıyoruz suan. 2 ameliyat sonrası açıklık yine baya küçüldü bi engel teşkil etmez dendi beklemeyi tercih ettik. Wp grupları var bi çok anne var orda o gruplara dahil edebilirim sizi isterseniz. Bilgi almış süreci öğrenmiş olursunuz