Kasık çektirmeyi hiç duymadm ama bel çektirme göbek çektirmeyi duymuştum benm düsüklerim oldu pıhtılaşma bozukluğu çıktı ama bel cektirince tekrar düşük olmuyor demişlerdi tereddütlüydm ama çektirdim o ay hamile kaldım daha çok yeni ama ins sağlıkla kucağına alırım 🤲🤲