Kızlar iyi geceler herkese 🧸🎈 3 yıla yakındır bebek istiyoruz ne yaptıysak olmuyo bir sorunumuz olmadığı halde 🙄 bende aileminde isteğiyle birde kasık çektireyim dedim ve çektirdim korka korka 💁♀️ aranızda bu durumu bilen ya da kasığını çektirip hamile kalan var mı 💜