Ezgiduru Kesinlikle katılıyorum her şey çok güzellll bu arada ben cinsiyeti biliyorum ağırlıklı olarak unisex şeylere yöneliyorum çünkü ilk gebeliğim, birini aradan çıkarırsam sağ salim, ikinciyi düşünüyorum. O da kız olursa rahatlıkla giyebilsin diye unisex unisex devam :)