Gebeliğin 16. Haftasından selaaam, Temmuz 20’den sonra oğluşunu kucağına alacak bir anne olarak, Temmuz annelerinin birbirine destek olabilmesi için bu konu başlığını açıyorum. İlk soru benden, yaz bebeklerimiz için alışverişimiz nasıl olmalı ? Nelerden kaçar adet almalıyız? Uzun kollu mu giyecek, kısa kollu mu, ne giyecek bu bebişler 🙈