MercimekveeAnnesiii ben 19+2 oldum hala kusuyorum. İlaç kullanmicam dedim 19 haftaya kadar geldim fakat arrık dayanamadım. Kusarken en son kan kusmaya başlayınca korktum prilam almak zorunda kaldım. Cok şükür geçiriyor o da bulanır bulanmaz atıyorum Bi tane geciyor. Düzenli kullanmıyorum bulannınca kullanıyorum iyi oluyor. Sizde cok gecmiş olsun