Handan_65 Merve-90- Girse bile kritik durumda olmuyor 26 30 33 olanlarda vardı kğvezde içini ferah tut Allaha emanet hiçte bişey olmaz
Kendineanne Omerinannesi3223 benim bugün 35+2 hareket azdı acile gittim suyu azalmış dedi nst bağladı sancı çıktı üstüne de soğuk almışım tadından yenmez bir haldeyim. İhmal etmeyin
Kendineanne Omerinannesi3223 tabi tabi doktor hiç bekletme direkt gel dedi bir gün değil her anın önemi var o kadar emek verdik Allah kimsenin kucağını boş koymasın
Kendineanne Omerinannesi3223 ben bugün yine gittim nst için ama gece boyu bol pekmez yedim su içtim çok şükür hem suyu yerine gelmiş hem de nst güzel çıktı hareketleri de çok iyi hissetmeye başladım ihmal etmeyin