Omerinannesi3223 Kızlar bugun bebegım cok az ve hafif hareket ettı vurmalar canlı degıldı sızın de oyle mı
Handan_65 Omerinannesi3223 Bnce aksatmayın acile gidin ben 36 haftada dopumnyaptım herzamankımden az hareket ediyordu bşde karnımda sertlik vardı bebeğimin basına kordon dolanmıstı acil sezeryana alındım
Zehra9616 Omerinannesi3223 normal artik hareket azligi derin uyuyo cnm korkma flashini ac gobegine yaklastir hareketlenir gozunu acar 😊
Kendineanne Omerinannesi3223 benim bugün 35+2 hareket azdı acile gittim suyu azalmış dedi nst bağladı sancı çıktı üstüne de soğuk almışım tadından yenmez bir haldeyim. İhmal etmeyin
Kendineanne Omerinannesi3223 ben bugün yine gittim nst için ama gece boyu bol pekmez yedim su içtim çok şükür hem suyu yerine gelmiş hem de nst güzel çıktı hareketleri de çok iyi hissetmeye başladım ihmal etmeyin
Zehra9616 Omerinannesi3223 evet eder cunku cok derin uyuyo bizler gibi cnm arada boyle kontrol et olmazsa gidersin zaten 😊
Handan_65 Omerinannesi3223 Kontrole gitmiştim gebelik koelstazı oldu için doktorum 3 gün sonra gel dedi 2 günün aksamına doğru baktım hareketleri azaldı hareket ediyor ama cok az yeri daralmiştim dedım sabah kalktım kahvaltı yaptım baktım aynı ki Allhtam Ogün randevum vardı ki bebek yine az hareket etti güçsüzdü içimde rahat deildi Allah biliyor ya içime doğdu nts çektirdim doktor bşde ultrasona bakıp hadi hop sezedyana dedı yarım saat içinde sszeyana alındım
Guzelyuvam bizim hareketler asla bitmiyo maşallah diyeyim tabi yani yarım saat hissetmediğim bi an yok 36nın içindeyiz şuan da yürütmicek kadar vuruyo ilk hamileliğim böyle değildi bu hiç durmuyo
Omerinannesi3223 Zehra9616 sağol canım ama bak kordon falan dıyor lar acaba kordon dolana Allah korusun hıc hareket edemez mi kı
Handan_65 Omerinannesi3223 Bşde karnında sertleşme varsa mutlaka görün ben hissetmiştim bileyler yolunda gitmediğini amacım korkutmak deil önlem almak iyidir
Zehra9616 Omerinannesi3223 herkeste olmaz tabiki risk var ama cok hareketsiz kalirsa git doktora hemen
Handan_65 Hlt-seyma21 Çok tesekkurler Allah razı olsun sizlerede hayırlı doğumlar olsun inşallah Benım zilli kızım 32 haftada da gelmek istedi durdurmustuk 36 yaramazlık yaptı öyle geldi 😁😁 Sabırla olan sarılacağım anı dört gözle bekliyoruz
Handan_65 Merve-90- 36 +3 salı günü doğum yaptım 5 gündür küvezde Ama önümüzdeki hafta inşallah çıkabilir dddı doktor