Butterfly__ Zynphspt teşekkür ederim canım inşallah sende sağlıcakla al kucağına pazartesi gideceğim inşallah haber veririm 😊
sedroj Butterfly__ benim de daha önce düşüğüm vardı ve tam da 5.haftamda çok açık pembe kanamam olmuştu. Kan sulandırıcı kullanıyorum doktor ondan olabilir dedi Progestana dahi başlamamıştım. Şu an 24 haftalığız endişe etme 🌸🌸
Ceren12 Benimde 5. Haftamda normal adet kanaması gibi gelmişti canım yerleşme kanaması ama 3 ay düşük ilaçları kullandım sen bir doktora git görün genede
Anne88 e-sude2118 Canm bende de dün kahverengi kanama geldi progeston kullan alttan dedi 6 haftaligim heralde bende kalp stisi vardı geç döllenme olduğu için tam gününü bilmiyorum haftaya öğrencem kanaman durdumu çok korkuyorum 🙄🙄