Papiiii teşekkür ederim , şuan doktora gidemiyorum eşim evde değil bende hastaneye uzaktayım o yüzden pazartesiyi bekleyeceğim , benim geçen hamileliğimdede az az kan geliyordu 8.haftada bebeğin kalbi atmadığı için düşük yaptım ama o hamileliğim baştan beri sıkıntılıydı beta değeri az az artıyordu ama bu hamileliğimde normal bir şekilde arttı sizin beta değeriniz normal mi arttı acaba