Zeyderee Nurellaa6 Bende özele gidiyorum ama kanamalarda devletin aciline gitmiştim. Verilen ilaclari sorun etmedim sonuçta işinin ehli insanlar
Zeyderee Ama dediğim gibi lekelenmelerimde telaş etmeyip evde dinlenme halindeydim ve verilen ilacı kullandim