Benim de 15. Haftamda kanamam oldu, acile gittim rahimde kanama alanı yok bebek iyi dedi. Sonra haftaiçi tekrar oldu kendi doktoruma gitti vajinal bakmak zorundayım kanamayı görmek için dedi, rahime uzak daha vajinaya yakın yerde kan akışının artmasından dolayı ve hormonlardan dolayı kılcal damarlar kanama yapıyormuş bende, doktor da bebekle ilgisi yok dedi yani kanama bebekle ilgili olmayabiliyor. Ama acile gidiyorum ben her oldğunda hemen ne olur ne olmaz diye