Mom545441 gamzeliguzl benimde bu ay düşüğüm oldu bende böyle temkinli olurdum çok haklısın inşallah sağlıklıdır sağlıklı bi şekilde kucağına alırsın canım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Mom545441 gamzeliguzl 42 çıktı ben yeni sandım meğersem düşüşteymiş 2. De 32 çıktı sonra zaten parça düşürdüm hep sağol canım 🙏🏻
gamzeliguzl Mom545441 olsun peşine sağlıklı olur derler, geçmişimiz aynı insan tedirgin oluşuyor. Ama imtihan daha güzelleri icin🌸😊
Mom545441 gamzeliguzl valla şu sıralar çok rastlıyorum böyle şeylere çok fazla ama öyleymiş peşine gebe kalan çok var inşallah bende öyle olurum allah kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Novaa gamzeliguzl En doğrusu 48 saatte bir aynı yerde kan vermek. Doktorunuz neden değer 200 lerdeyken görmek istedi? Normalde değer en azından 1.500-2.000 olunca keseyi görmek için çağırıyorlar.
gamzeliguzl Novaa valla kuzum bende anlamadım 4 günle hesaplayinca 208 çıkıyor ben 3.gunu doldurmadan kan verdim anlamadım :) 52 yi 3 le çarptım onda bile 156 cikti benim fazla iste
Novaa gamzeliguzl Şu anki artışınız normal. Bence pazartesi tekrar verin. 27 sinden sonra 4 gün geçeceği için 191 in 4 katına yakın olursa iyidir😇