Mom545441 gamzeliguzl tamam canım bi daha tekrarla bide adetin geçti mi inşallah sağlıklı gebeliktir🙏🏻🙏🏻🙏🏻
benimmdunyamm gamzeliguzl 4 gün yazıyor yukarıda ondan öyle çarptım 3 günse beta normal değeriniz 1000 üzerine çıkana kadar 2 güne bir kan verin
Novaa gamzeliguzl Tam 4 gün sonra verseniz 208 olmalıydı. Siz 3 gün sonra vermişsiniz bu değer şu an için normal. Tam anlamak için 2 veya 4 gün sonra vermek daha mantıklı oluyor.
gamzeliguzl Novaa ay hekimim 200 lerde bekliyoruz deyince ben 4 gün mü bekledim dedim kendime. 2 gün doldurdum 3.gun bitmeden kan verdim :)
gamzeliguzl benimmdunyamm yok kuzu pazartesi verdim 52 cikti . Bide perşembe verdim 191 cikti . Aradan 2 gün geçmiş oluyor sanırım. 3.gun dolmuyor
Novaa gamzeliguzl En doğrusu 48 saatte bir aynı yerde kan vermek. Doktorunuz neden değer 200 lerdeyken görmek istedi? Normalde değer en azından 1.500-2.000 olunca keseyi görmek için çağırıyorlar.