umayfalay12 yok cnm degil ben aşılama oldum bu 2. Benim ama ilk olan çok karışık oldu yanlış zamanda yapıldı bu biraz daha iyiydi bakalım neler olcak hiç umudum da yoktu aslında belirtiler az çok var ama kendime konsuramıyorum bir türlü daha öncedeyse olumsuzluklar yaşayınca igne etkisi bende 8 9 günde geçerdi tabi hiç böyle olmazdı yapardım 13 14 günde negatif olur du ilk kez basıma geldi açıkçası hep bakardım böyle etkisine felan acaba dedim hormonlarımı karıştı ama sanmıyorum bence etkisi geçti bişiler oluyır ama inşallah hayırlıdır