busepoyraz @aylinnntrhn Özelde muayene oldum doktor 10+2 haftada erkeğe benziyr dedi çok şaşırdım bu kadar erken söylemesine ama erkek bebeklerin zaten daha erken haftada da belli olabiliyormuş
Dilayy Bende 9+3 teyim suan cok merak ediyorum 2. Gebeligim bir oglum var birde kızım olmasını çok istiyorum hayırlısıyla ama çevremdeki herkes erkek bence diyor devlete gidiyorm devlete giden var mi aranizda kaçıncı haftada öğrendiniz cinsiyetinizi ?
Dilayy @Zuleyhakazan Isinin ehliymis doktorunuz bende ilk kez duydum gerçekten bu kadar erken haftada ogrenildigini bide kız bebegin maşallah hayirlisiyla kucağınıza almayi nasip etsin
Zuleyhakazan Dilayy hepimize insallah canım yılların doktoru canım gittiğim benim küçük kardesimide o bilmişti erken den 🤭
Zuleyhakazan Zehra9616 yok canım yanılmadi detaylı utrasyondada kız dedi hem özel gittimhemde devlete devlett 16. Haftada kız dedi özel 9. Haftadan berli kız dedi 🤭
Deletedmom_33 aylinnntrhn 11+6 da ikili testte erkek diye tahmin etmişti doktorum değişmedi sonrasında da
Fatos8263 aylinnntrhn burda bir cogu insan sordum erkek dedi benim icin halbuki kizim oluyor ve cok mutluyum💞🤭🥰🥰😍😍