aylinnntrhn ya bazı tanıdıklarım 12. haftada bile bebeklerinin cinsiyetlerini öğrenmiş öyle olanlar var mı cok merak ediyorummmm😅
LawyerEce aylinnntrhn 12+2′yim dün tekrar baktırdım tahmini olarak kız diye düşünüyorum, dedi. Sadece tahmini yanıt verebiliyorlar.
Zuleyhakazan Zehra9616 yooo canım biliyorlar bende 9. Haftada altı boş annesi kız gibi duruyor dedi ben gidemedim 12. Haftada 14. Haftada guttim kesin kız dedi
Ela_ay aylinnntrhn inşallah sağlıklı bir prens🤴 yoksa bir güzel prenses👸siniz olur size hayırlı evlatlar versin inşallah
aylinnntrhn Zuleyhakazan 12-14. hafta dayanılacak güzellikte ama 18-20. hafta nasıl gelir bilmiyorum göstermezse 🙈😅
Elif_avc_ Zuleyhakazan 9.haftada consıyet belli ettıgını. Ilk defa sızden duyuyorum. Birde kız. Hanı erkek olsa. Belki. Kuşundan 😁 belli ederde ben 11.haftadayım. 12’ye gırcez allah ızın verırse. Bı tahminde yürütmüyor 😂
Zuleyhakazan aylinnntrhn geliyor canım vallaha bende öyle diyordum şuan 21 haftalık olduk inşallah gösterir benim kızım 9haftalikken gösterdi 🤭😘inşallah sizinkide tez zamanda gösterir
Zuleyhakazan Elif_avc_ valkaha bende çok sasirmistim hatta inanmamistim ama belli oluyormuş gosterdinmi biliyorlar 😂🤭
Ebruozyolcu aylinnntrhn perşembe günü öğrendim canım 😇 12+5 ken kızımıda o haftada öğrenmiştim şimdi oğluşumuzuda bu haftada öğrendim 🥰
Zuleyhakazan Zehra9616 yok canım yanılmadi detaylı utrasyondada kız dedi hem özel gittimhemde devlete devlett 16. Haftada kız dedi özel 9. Haftadan berli kız dedi 🤭