Canim bende pıhtılaşma var diye gebelik testi pozitif çıkınca korkup gittim. Neyse doktor vajinal baktı, bir şey göremedi. Kan testi istedi. Hcg hesapladı ve birkaç gün sonra kese için çağırdı. Yine vajinal baktı keseydi gördük. 1 hafta 10 gün sonra da kalp atışı için çağırdı, o zaman yine vajinal baktı. Sonraki kontrollerde göbekten bakmaya başladı.