Halime0638 evet normal doğum cesaret işi biraz. Kendimizi şartlamamak önemli ben karsta yaşıyorum 26.haftada bu doktora geldiğimde sezaryen yapacağız bebeğin durumundan dolayı dedi ve ben baştan beri normal istiyordum sezaryen diyince üzüldüm 35.haftada tekrar geldim ve normal doğurtabilceğini söyledi yani ikisini de kabul etmiştim bakalım suni sancı ile açılma olursa normal olur inşallah