Merhaba arkadaşlar ben 29+4 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı akıntımın olduğunu söyledim doktoruma o da alttan da bakmak istedi mantar olduğunu ve hazır bakmışken çatı muayeneni de yapalım dedi ve yaptı acılı ağrı değil de bu hafta için erken değil mi dedim normal falan dedi sizce normal midir