Madem herşey normal rahimden sıvı almaya ne gerek varmış! Keşke düşünelim deyip başka doktora da baktırsaydınız. Başka birşey için sizi denek olarak kullanıyor olmasın. Amniyosentezde bile tehlikeli diye fetal dnayı öneriyorlar doktorlar, sizin ki ne cesaret son haftalarda sıvı aldırıyor bir de herşey normalken