Denizmrt Musicteacher ya hadi gözün aydın 🤗canım bnde 6 da gitsem mi diyorum ya merak ediyorum sürekli bebek oluştu mu diye 🙏😌
Musicteacher Denizmrt 6 dan itibaren bebek görünüyor. Kalp atışıda belli olmuyor doktorun makınesine bağlı biraz ama kesin olarak 7. Hafta duyulur ve net görünür
Gamze__79 Musicteacher kese gözükür ama kalp atısı nı bilmiyorum canım benim 5 de kese 6da kalp atısı duyulmustu
Melikeee0753 Merhaba ben 5+5 oldum mide bulantilarim basladi hafiften koku hassasiyetimde bir tik artti. Ama biraz once ogurme derecesine geldim. Buda beni korkuttu 9 subat kalp atisi icin cagirmisti. Once mi gitsem. Bu durum normal mi anlayamadim
Musicteacher Melikeee0753 mide bulantısı genelde olur, hep normal diye düşünürüz. Büyük ihtimal doktora gitsen oda normal diyecek, bende çok şükür ağrı bulantı gibi hassasiyetler şuan yok
bebegimveben35 Bizde 5.haftaya bugün girdik. Doktor randevum 10 şubatta çok sabırsızım daha erken gitsem mi diye kafam da kurup duruyorum 🤦🏼♀️😂
anneyimmm42 bebegimveben35 insan heyecanlanıyor canım ama sabret az daha 👶bende ayın 3 ünde gidicem bebişimi görmeye
Dilara_97 Bende 4+5 teyim 3 şübatta ilk kontrolüme gidicem çok heyecanlı ve sabırsızım keseyi bebeğimi görebileceğimi kalp atışlarını duyabilecek miyim diye
bebegimveben35 Dilara_97 bende onları düşünüyorum sürekli inşallah sağlıklı kucağımıza almayı nasip eder Rabbim 👼🤲🏻
Musicteacher Dilara_97 çok erken göremeyebilirsin büyük ihtimal. Ya da belli belirsiz kese görülür. Ama kalp atısı duyulmaz
Dilara_97 bebegimveben35 Aminnn Rabbim kimsenin kucağını bos bırakmasın iteyen herskese hayırlı evlatlar nasip etsin İnşAllah 🤲👶😍