Musicteacher Merhaba kızlar, bugun ilk kontrolüme gidicem, 5+6 son adet tarihime göre sizce kalp atışı duyulur mu, kese görülür mü, siz kaçıncı hafta da öğrendiniz
Denizmrt Musicteacher inşallah görürsünüz 🙏 4+4 dün gittim karından keseyi görmedi vajinal baktı keseyi gördü minicik 2hafta sonra tekrar gidicem inşallah kalp atışını da bebeğimi de görürüm 🙏😌 sen de görürsen eğer bilgi verirseniz çok memnun olurum 🙏😌
Zehragniken Musicteacher ben 5+1 de keseyi 6+4 de kalp atisini duyduk canım. Ama küçük olduğu için az atıyordu bugun yine randevum var 9+4 olduk bakalım nolmus. Belki kalp atisini şimdi duymazsin ama keseyi görürsün. Belki doktorun vajinal yolla da kalp atisini duymayı teklif edebilir küçük olduğu için
Huseynanne Musicteacher dun bende gitdim 5+6 evet duyuluyor cok guzel bir hiss inwallah sende duyarsin
Bebek0 5+3 de keseyi gördüm 6+3 de kalp atışını duydum. Inşallah sizde duyarsınız. Ama zaten 10 haftaya kadar bekleyip ondan sonra kalp atışını duyan insanlar var . Ümitsiz olmayın hayırlısı olsun inşallah
esn46kyy Musicteacher ya üzülme cihazları çok iyiyse belki duyarsın ben 7 haftalıkken duyabilmistim 😊
Musicteacher Huseynanne gerçekten mi, kalp atışı nı inşallah bende duyarım, sanırım bu birazda doktorun makinesiyle alakalı
anneyimmm42 Musicteacher 5+3 de kesemiz görmüştük çok hafiften kalp atışını da duyduk şu an 7 haftalık olduk Perşembe günü tekrar kontrol var o zaman inşallah daha net duyucaz bebişi 👶🥰