Ikicocukluana Devlette mi oldunuz acaba özelde mi bende ikinci sezaryen olacağım açıkçası çok korkuyorum cevremdekiler ikinci daha kolay olacaktır diyorlar zaten bir bebek daha evde yatamiyosun daha çabuk toparlanirsin diyorlar ins öyle ilkinde hiç bişey yaşamamıştım ama