Ikicocukluana 1 ay önce yaptım 2. Doğum ilk gün ayağa kalktığımda nefes dahi almıyordum :) ama 2. Gün kendim kalkmaya başladım eve geldim hiç yatmadım daha doğrusu yatamadım çünkü bakacak limsemyoktu mecbur kalktım sancılara gelince spinal oldum belde ağrı oldu bi 15 gün karnım hala acıyor çünkü 4 yaşında ki oğlumu tuvalete falan otururken kaldırmak zorunda kalıyorum o yüzden ağrım var ama bugünüme şükür kötü zamanları atlattım 15 gün boyunca dik duramadım göbek deliğimin çevresinde çok sancı oluyordu bebeğimi kucağıma almak bile çok zor geliyordu. 15 günden sonra geçiş sürecine girdim şimdi çok daha iyiyiym şükürler olsun