Ozde123 çok şükür durumumuz olduğu halde bende letgodan ikinci el aldım pusetini ve beşiğini. Çünkü sıfırları ederinden çok fazla faiş fiyatlar Allah hepimizin yardımcısı olsun. Tertemiz çok güzel ürünler var,zaten alırken gidip kendin teslim alabileceğin ürünler önceliğin olsun alırken ürünü inceleyedebiliyorsun 🥰