Ozde123 stokke önermem diyomuşum 😂😂😂😂😂 ama gerçekten önermem . sende en zor yerden sordun yahu 😂😂 bebek arabası nasıl bişey biliyo musun . mesela bana da dediler ki travel sistem hamallık aşırı gereksiz çok hantal kullanışsız vs. dinledim mi ? hayır . dinleyecek misin ? hayır 😂😂 bu tabu gibi bişey travel bebek arabası 😅😅 alan herkes pişman ama almayan herkeste illaki alacak onu 😂bebeğin eğer kışın doğacaksa yakın zamansa mesela . kışın öyle gezmeye gidilmiyor yaza kadar zaten büyüyecek artık pusetlik zamanı geçecek . öyle bir iki avm gezisi için travel araba aşırı gereksiz . ben mesela stokke aldım . bekarlığımdna hayalimdi . puseti sanırım 8 kilo var şasesi de o kadar 15 kilo falan sadece araba vi de bebek .. bebeğim 1 yaşındayken chicco ohlala aldım ve ohhhhh beeee dedim . 3,5 -4 kilo araba tek elle taşırsın ben 41 kiloydum , bi elimde bebek arabası bi elimde çocuğum merdiven inip çıkabiliyorum düşün . ama ben alırken xiomi yoktu o daha güzel o da aynı kiloda . baston bence hiç girme çünkü iki elle sürmek zorundasın . hiç hoş olmuyor 😂 chicco ohlala ve xiomi olan düz tutma yeri hem bastın gibi hafif pratik katlamadı taşıması kolay . travel almayacaksan chicco ohlala ve xiomi diyorum net olarak . travel da dediğim gibi ben stokke aldım pişman oldum başka genelde hepsi aşırı ağır hantal kocaman zaten . gözüne hitap edebi alabilirsin . bütçene göre . sürüşüne ve kolay katlanabilir olmasına dikkat et sadece