iki_melek_annesi sema_nur_koc Ben kullanmıyorum sade maden suyu iç onun faydası oluyor mide yanması. Şişkinlik için
Merve34kacag sema_nur_koc kullanmıyorum gerek olmadıkça da bilmiyorum bebek oynadıkça daha çok bulaniyorum